備戰海外馬拉松十三問.25. 典型懶散慢龜Elza

Runner’s World有一個專欄叫I’m a Runner,每期都請來自各界別的跑步人,用QA的方式分享跑步心得。本站的興趣是海外馬拉松,我們也會於每星期「I’m a Runner」(海外馬版)專欄,邀請各路友好分享外國跑馬的心得和經驗。
本周介紹的跑友是Elza,她自稱為-名怪鷄熟齡女子, 於某日發現去旅行參加跑賽事係一件好似好型的事,自我感覺良好,從此走上不歸路。雖然不愛跑步 (實在太悶啦!),但為了比賽,都會迫自己練跑,典型懶散慢龜-隻。
 
她於2010年開始旅跑,由十公里開始。2015開始跑旅跑全馬,讓大家看看她小小的CV :
 
2015
東京
越南硯港
福岡
 
2016
京都
東京(係,又抽中)
布拉格
柏林
台灣田中
 
2017
熊本
韓國慶州
克羅地亞
臺南星光馬
 
Q&A:
Q1:選擇海外比賽有甚麼準則?
答:對於我這種貪求享樂的慢龜,會先考慮比賽時限,其次為沿途有無風景,多不多野食。
 
Q2:出外跑馬一定會帶甚麼東西?
答:跑鞋,盡可能跟身手提行李。其他衫褲無咗可以當地買,要穿新鞋跑馬未免太冒險了。
 
Q3:會選擇甚麼住宿?
答:便宜和近起點,日本的Toyoko Inn是我多年的好朋友。
 
Q4:賽前一晚會吃甚麼?
答:我又唔係做時間,飲食正常就可以。但唔會試食古怪或難消化(如牛扒) 食物。
 
Q5:賽前一夜,有沒有幫助入睡的獨門秘方?
答:無辦法,都慣咗賽前興奮瞓唔著。
 
Q6:比賽當日早餐會吃甚麼?
答:通常會食兩個麵包先上路。除非係日本馬,唔食飽會途中肚餓無力跑。
 
Q7:比賽的隨身裝備有甚麼?
答:電話,headset (又會比人鬧跑步聽歌), 救命錢和紙巾
 
Q8:寒冷天氣比賽對策?
答:其實只是等起跑時最難頂,我通常會著-件舊外套(方便起跑時棄掉), 將暖包放入手套內就可以捱得過。
 
Q9:比賽中途撞牆怎麼辦?
答:無啦。我哋呢種慢龜類兩脚動物有幾何撞牆呀?通常只是跑得太累,可以停-停,留意附近的靚仔,休息一會,食下gel捱埋佢。
 
Q10:賽後如何恢復?
答:即日浸熱水浴或温泉,可以的話,第二日會單車郊遊,放鬆肌肉。
 
Q11:最好的跑馬經驗?
答:初馬如初夜,更何况係東京馬。鄉下仔第-次跑馬拉松,無數陌生人為我打氣和大量美食補給,感覺猶如sub 3 精英-樣,以為自己好勁好受歡迎。
 
Q12:最差的跑馬經驗?
答:說好的櫻花呢?沿途已開花的,只得十數棵。(扣10 分)
作為慢腳,通常最後幾個水站只剩小量食物,我認命。(再扣5 分)
但跑完全馬,韓妹跟我講全馬牌派完,問我半馬牌要唔要!?(全部分扣晒)。
 
在個-刻,慢龜都變癲馬,-眾癲馬發難,經過-輪擾攘無甚進展。-個多小時後大家正準備離開會場再同大會事後跟進,大會幾個寵寵寵,突然找到一盒全馬牌比大家,事件才得以平息。
 
Q13:你的初海外馬在那裡? 會否推薦給新手做初馬?
答:東馬未必係最好,但絕對唔會令你失望。

Leave a comment